SERVICII


Abonamente asistenta tehnica si service pentru case de marcat

1.ABONAMENT ECR1 (LUNAR)                            —- PRET:   40 RON

2.ABONAMENT ECR2 (TRIMESTRIAL)                 —- PRET:   107 RON 

3.ABONAMENT ECR3 (ANUAL)                             —- PRET: 300 RON 

4.ABONAMENT ECR4 (ANUAL)                             —- PRET: 215 RON 

 

Abonamentele ECR1, ECR2, ECR3 prevad:

  • o deplasare obligatorie la beneficiar
  • programare articole (GRATUIT)
  • furnizare consumabile cu 50% discount (role, piese)
  • manopera gratuita in caz de defectiuni ale casei de marcat
  • promptitudine in caz de interventii neprevazute
  • predare memorie fiscala la ANAF gratis
  • refiscalizare gratis
Abonamentul ECR4 prevede:
  • depanarea se face la sediul ECR DISTRIBUTION daca beneficiarul este din afara Timisoarei
  • asistenta telefonica
  • programare articole (GRATUIT)
  • furnizare consumabile cu 50% discount (role, piese)
  • manopera gratuita in caz de defectiuni ale casei de marcat
  • promptitudine in caz de interventii neprevazute
  • predare memorie fiscala la ANAF gratis
  • refiscalizare gratis
 

5. REVIZIE TEHNICA ANUALA — PRET: 100 RON+TVA

Conform OUG 28 este obligatorie efectuarea a cel putin o revizie tehnica anuala a casei de marcat. Revizia anuala se face doar la sediul ECR DISTRIBUTION.

In cazul in care intre SC ECR DISTRIBUTION SRL si Beneficiarul casei de marcat exista un abonament de service/asistenta tehnica, atunci revizia anuala este GRATIS.

 

6. TARIFE SERVICII ECR DISTRIBUTION PENTRU REPARATII CASE DE MARCAT

Descarca lista tarife la serviciile practicate de ECR DISTRIBUTION pentru clientii fara contract service.

 

7. PROGRAMARE ARTICOLE

ECR Distribution are liste cu coduri pentru casele de marcat aferente unor domenii precum comert cu produse alimentare si nealimentare, imbracaminte, incaltaminte, flori, legume-fructe, etc.

In cazul in care doriti o lista anume de produse atunci va rugam sa descarcati sablonul de produse , il completati iar dupa aceea il trimiteti pe mail la adresa [email protected] , urmand ca tehnicienii nostri sa va programeze casa de marcat.

 

8. ANAF monitorizeaza contractele de service pentru casele de marcat

    Legislatia noilor case de marcat a delegat si externalizat catre firmele de service un set de activitati si reponsabilitati ale autoritatilor fiscale centrale si locale. Acestea pot fi grupate in trei categorii: administrative, tehnice si  informatice. Ca orice relatie furnizor-beneficiar, si relatia de asistenta tehnica intre utilizator si firma de service acreditata pentru service la case de marcat este definita intr-un contract semnat de parti. In premiera, contractul de service pentru noile case de marcat este identificabil de ANAF pe portalul propriu unde este introdus de firmele de service prin intermediul formularului 4102 dupa fiscalizare.

    DESCARCATI FORMULARUL   "OFERTA ABONAMENT DE SERVICE"  SI TRIMITETI-L PE MAIL IAR NOI VA VOM CONTACTA PENTRU SEMNAREA LUI.

© ECR Distribution ...